Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 10 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Strategie značek Louis Vuitton a Alfred Dunhill v roce 2009: komparativní studie
Maxa, Martin ; Hejlová, Denisa (vedoucí práce) ; Halada, Jan (oponent)
Tato bakalářská práce se snaží proniknout pod povrch komunikačních strategií módních domů, popsat je a analyzovat sdělovaný obsah. Chce odhalit část symbolů a mýtů, které stojí za dnešní komunikací luxusu. Vzorkem, na kterém se tato snaha uskuteční, budou vizuály kampaně dvou předních světových módních domů - Louis Vuitton a Alfred Dunhill. V první části práce bude stanoven teoretický základ pro zkoumání marketingu luxusního zboží. K tomu jsou využity existující české a dostupné zahraniční publikace obecně pojednávající o dané problematice. Nezbytnou částí úvodu je představení obou módních domů, které napomůže k pochopení historických souvislostí a umožní tak čtenáři vytvořit si komplexní povědomí o jejich profesionálním původu a motivaci komunikace. Druhá část se věnuje vybraným vizuálům a aplikuje na ně komparativní deskriptivní analýzu. Důležitou součástí této pasáže práce je konfrontace zkoumaného materiálu s historickými fakty a kulturními reáliemi, což umožňuje přesah do analýzy narativity s cílem odhalení hlubších metatextových struktur.
Analýza luxusního marketingu značky Gucci
Čaniga, Vojtěch ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Rosenfeldová, Jana (oponent)
Tato bakalářská práce se ve své teoretické části nejdříve zabývá problematickým vymezením pojmu luxus, načež systematickým způsobem nastiňuje jeho dějinný vývoj na pozadí širších celospolečenských změn a v kontextu dobového filosofického myšlení i souvisící literární tvorby, od antiky až po novověk. Dále seznamuje čtenáře s konceptem luxusních značek, sumarizuje jejich příznačné vlastnosti s cílem vytvořit jakýsi ucelený přehled charakteristik, které tvoří jejich podstatu, nebo objasňuje princip jejich fungování v rámci marketingu. Pozornost rovněž věnuje luxusnosti jakožto jejich kvalitativnějšímu a subjektivnějšímu aspektu a přidruženým modelům popisujících její vnímání spotřebiteli za účelem diferenciace mezi luxusními a ne-luxusními značkami. V neposlední řadě poté vytyčuje hranice luxusního sektoru a zkoumá trendy ovlivňující vývoj odvětví osobního luxusního zboží. Praktická část této bakalářské práce analyzuje luxusní marketing Gucci, zaměřujíc se především na jednotlivé marketingové kanály a nástroje této luxusní značky, a to s cílem zjistit, co stojí za jejím bezprecedentním úspěchem od roku 2015, s nástupem dua Alessandro Michele a Marco Bizzarri, jakož i způsob, jakým se proměnila v důsledku koronavirové pandemie v roce 2020.
Luxury Brands in Digital Age - Keeping Up With Changing Customers
Savić, Nataša ; Zlatić, Marija (vedoucí práce) ; Cook, Gina (oponent)
Tato práce zkoumá luxusní značky v digitálním věku a proces jak si udržet krok s měnícími se zákazníky. Cílem této práce bylo vytvořit souvislost mezi vnímanou hodnotou luxusní značky a digitalizací zákazníků v segmentu luxusu. Při studiu tohoto vztahu byl použit kvantitativní metodický přístup, jenž položil základ pro doporučení, které se týká přizpůsobení se měnícím se klientům v segmentu luxusu. Výsledky ukazují, že existuje vztah mezi digitalizací zákazníků a vnímanou hodnotou luxusních značek. To dokládá, že luxusní značky jsou ovlivněny digitalizací svých zákazníků. Navíc vývoj "indexu luxusního nákupu" umožňuje ohodnocení jednotlivých zákazníků na základě jejich vnímání hodnoty luxusních značek. Závěry této práce jsou zvláště vhodné pro manažery a akademické pracovníky, neboť přinášejí strategické úvahy v současném kontextu správy luxusních značek.
Konstrukce luxusního životního stylu na stránkách magazínu proč ne?
Maxa, Martin ; Hejlová, Denisa (vedoucí práce) ; Vochocová, Lenka (oponent)
Tato diplomová práce se zaměřuje na procesy konstruování luxusního životního stylu na stránkách lifestylového magazínu proč ne?!. Téma si klade za cíl analyzovat jeden rok jeho činnosti v několika rovinách. První rovinu představuje kvantitativní obsahová analýza, jejíž primární cíl je určit poměr inzerce vůči redakčnímu obsahu. Na základě těchto kvantitativních zjištění bude obsahová skladba magazínu konfrontována s majetkovou strukturou nejvýznamnějších inzerentů. Druhou rovinou jsou expertní rozhovory provedené se šéfredaktorem a jednou redaktorkou magazínu, které přinášejí cenný doplňující materiál. Třetí rovinu představuje kvalitativní obsahová analýza, která se zaměří na luxusní životní styl, jež je prostřednictvím magazínu konstruován. Tento luxusní životní styl bude popisován skrze vybrané příklady a ukázky obrazového a textového charakteru. Teoretický úvod poskytne širší historický rámec, ve kterém se koncept luxusu utvářel. Tyto poznatky jsou poté v praktické části práce využity k vysvětlení řady popisovaných fenoménů, které luxusní životní styl a jeho symboliku vytváří. Závěrečná část práce nabízí detailní rozbor skladby inzerentů, jejich produktů a rozvrstvení v rámci segmentů luxusního trhu prostřednictvím komplexních vizualizací.
Marketingové strategie luxusních módních značek pro děti - komparace značek D&G Junior a John Galliano Kids za období 2010-2011
Šeflová, Tereza ; Hejlová, Denisa (vedoucí práce) ; Klabíková Rábová, Tereza (oponent)
V této bakalářské práci se snažím popsat, jakým způsobem formují své marketingové strategie luxusní módní značky pro děti. Chci zjistit, jaká jsou specifika těchto strategií a jak se liší od strategií v klasickém marketingu. Tyto jevy budou konkrétně popsány na dvou příkladech dětských luxusních značek - John Galliano Kids a D&G Junior. V první části práce je vysvětlen pojem "luxus" a vyložen teoretický základ marketingu luxusního zboží. K tomu je využita česká a zahraniční literatura věnující se dané problematice. Je také představen pojem "extenze značky", jelikož většina luxusních módních značek pro děti jsou divizemi luxusních módních značek pro dospělé. Dále jsou pak popsány specifika marketingu cíleného na děti v souvislosti s luxusní módou. V druhé části se věnuji vlastní analýze marketingových strategií zkoumaných značek a následně jejich komparaci. V poslední části popisuji vnímání dětského luxusu v České republice a jak se jeho prezentace u nás liší od pojetí v zahraničí. Také je v této části zohledněna kritika dětské luxusní módy.
Strategie značek Louis Vuitton a Alfred Dunhill v roce 2009: komparativní studie
Maxa, Martin ; Hejlová, Denisa (vedoucí práce) ; Halada, Jan (oponent)
Tato bakalářská práce se snaží proniknout pod povrch komunikačních strategií módních domů, popsat je a analyzovat sdělovaný obsah. Chce odhalit část symbolů a mýtů, které stojí za dnešní komunikací luxusu. Vzorkem, na kterém se tato snaha uskuteční, budou vizuály kampaně dvou předních světových módních domů - Louis Vuitton a Alfred Dunhill. V první části práce bude stanoven teoretický základ pro zkoumání marketingu luxusního zboží. K tomu jsou využity existující české a dostupné zahraniční publikace obecně pojednávající o dané problematice. Nezbytnou částí úvodu je představení obou módních domů, které napomůže k pochopení historických souvislostí a umožní tak čtenáři vytvořit si komplexní povědomí o jejich profesionálním původu a motivaci komunikace. Druhá část se věnuje vybraným vizuálům a aplikuje na ně komparativní deskriptivní analýzu. Důležitou součástí této pasáže práce je konfrontace zkoumaného materiálu s historickými fakty a kulturními reáliemi, což umožňuje přesah do analýzy narativity s cílem odhalení hlubších metatextových struktur.
Analýza komunikační strategie vybrané kosmetické značky
Walzelová, Kristýna ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Hartová, Dominika (oponent)
Diplomová práce se zabývá luxusním kosmetickým průmyslem. Cílem práce je definovat problémové oblasti v komunikační strategii luxusní kosmetické značky vybrané společnosti se zaměřením na sales promotion v konkrétním distribučním kanálu a navrhnout možná řešení na zlepšení na základě analýzy. Ověření problému a následná doporučení na jeho zlepšení proběhnou na základě metod hloubkového rozhovoru, pozorování merchandisingu dané distribuční sítě a focus group se spotřebitelkami značky.
Indický trh s luxusním zbožím
Dytrtová, Hana ; Gullová, Soňa (vedoucí práce) ; Štemberk, Jan (oponent)
Hlavním cílem je popsání potenciálu indického trhu s luxusním zbožím. První kapitola nabízí teoretický základ pro následnou analýzu, popisuje luxus, luxusní marketing a zabývá se celosvětovým trhem luxusního zboží a jmenuje největší světové trhy. Druhá kapitola začíná PEST analýzou podnikatelského prostředí Indie, zaměřuje se na historii luxusu v Indii, zmiňuje současné trendy, charakterizuje typického zákazníka luxusního zboží a navíc analyzuje vliv krize na tento specifický sektor. Poslední kapitola se zabývá možnostmi trhu a obsahuje tři případové studie, vyhodnocené SWOT analýzou, francouzského LVMH, indického Forest Eseentials a českého Lasvitu . V neposlední řadě jsou popsány i příležitosti pro české luxusní značky a predikce vývoje na následujících pět let.
Market launch strategy of the brand "Kiehl´s"
Hartová, Dominika ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Bihelerová, Judita (oponent)
Tato diplomová práce se věnuje marketingu luxusních značek. Jejím cílem je navrhnout řešení pro luxusní kosmetickou značku Kiehl's, která by posílila její postavení na českém trhu. První část práce se věnuje marketingu luxusních značek a jeho specifickým charakteristikám, kterými se liší od masových značek. Dále je popsán trh s luxusními produkty a kosmetický trh, se zaměřením na současnou situaci a trendy. Další část je věnována kosmetické značce Kiehl's, jejím charakteristikám a unikátnímu marketingovému mixu. V závěru práce je definována marketingová a obchodní strategie značky Kiehl's, na jejímž základě jsou navržená doporučení pro upevnění pozice značky na českém trhu, pro získávání nových zákazníků a pro zvýšení povědomí o značce.
Marketing of Luxury Products
Shamina, Yana ; Machková, Hana (vedoucí práce) ; Klosová, Anna (oponent) ; Přikrylová, Jana (oponent)
The world of luxury products for many years was reserved only for the selective and exclusive audience. It looked like it was impossible to experience it or to get in for someone from outside. Marketers of luxury brands have created such an environment where clients could feel exclusivity and enjoy timeless quality, values, history and heritage of the brand. It is very important to maintain the traditional values for luxury brands but in order to stay in touch with the target audience, luxury producers have to face and adapt to rapidly changing environment. There are a lot of debates about comparability of the Internet and luxury, as digital world is too impersonal comparing with core competence of luxury: exclusivity, outstanding experience and human touch in everything including craftsmanship, personal selling and customer relations. In current environment luxury companies cannot ignore the importance of the Internet as a communication and transaction tool and have to stay in touch with its target audience. The main contribution of this dissertation thesis is an analytical framework "features of importance for online luxury consumer satisfaction" that will help luxury marketers to understand online luxury consumers, their motivations, behavior and preferences. Additionally, framework presents the up-to-date data that can be executed while creating digital marketing communications strategy. The influence of content, social, process and technology gratifications on the online luxury consumer satisfaction was investigated. By incorporating the quantitative approach it was possible to make a deep analysis of the research problem. To obtain the necessary data the group structured questionnaire was used to analyze the proposed research model. A total of 133 respondents were accepted for the investigation. Analysis of correlation proved the positive relation between gratifications and luxury consumer satisfaction, even thought, proposed gratifications had different influence on the satisfaction. Content and technology gratifications had the most strong and positive influence on the satisfaction. However, from the obtained results it is visible that social gratification had the least important but still positive effect on the luxury consumer satisfaction. The obtained results are a valuable asset for the luxury companies as research revealed the main directions and themes on which luxury marketers should stress while creating online communication strategies.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.